Cumu truvà u purificatore d'aria ghjustu

COME TROVU U PURIFICATORE D'ARIA CORRETTA

I purificatori d'aria sò avà in una tappa sempre più populari in a maiò parte di e famiglie.Perchè una bona qualità di l'aria ùn hè micca solu impurtante, ma pò migliurà a vostra qualità di vita.A ghjente passa avà più tempu in casa ch'è fora, per quessa hè impurtante per assicurà a qualità di l'aria interna.

Parechje persone pensanu chì a contaminazione di l'aria si trova solu fora.Ma hè questu veramente u casu?Sè vo campate in o vicinu à una zona assai inquinata, i contaminanti cum'è l'exhaust di l'auto, u polu di l'aria è u polline, u fumu entrerà inevitabbilmente in a vostra casa.Plus altri contaminanti chì esistenu digià in a casa, cum'è cumposti organici volatili (VOC) liberati da u polu, u fumu di sigaretta, pittura, capelli d'animali, caspa, sofà è imbottitura di materas, etc. Cù tanti contaminanti dannosi intornu à voi, hè avà ovviamente perchè ogni famiglia deve cunsiderà purificazione di l'aria di alta qualità per a so casa.U nostru scopu hè di aiutà à truvà u filtru d'aria ghjustu per mantene a vostra salute è i vostri cari.

Trè motivi chì e persone cumincianu à circà i purificatori d'aria:
1. Allergii (polline, polveri, capelli d'animali)
2. Poveru aria interna
3. Fumà in casa

Cinque aspetti da cunsiderà prima di cumprà un purificatore d'aria
1.Taglia di stanza
Calculate a dimensione di a stanza in quale u purificatore d'aria serà utilizatu.
2.Rumore
Assicuratevi di pudè campà cù u purificatore d'aria.U rumore è i costi continui sò fattori chì avete bisognu di cunsiderà.
3.Tippu di filtru è esigenze di mantenimentu
Sceglite u tipu di filtrazione chì avete bisognu à prestu attenzione à i contaminanti specifichi.
4.Prezzu
Cunsiderate u costu di filtri di rimpiazzamentu è mantenimentu.
5.CADR
Sceglite un purificatore d'aria cù un CADR abbastanza altu per a stanza.

CHE COSA È LA VALUTAZIONE CADR?

CADR hè l'acronimo di a tarifa di consegna d'aria pulita.Di solitu, stu valore mostrarà esattamente quante particelle specifiche sò da esse eliminate da l'aria.In altre parolle, a classificazione CADR indica a velocità à quale u purificatore d'aria purifica l'aria in una stanza di una certa dimensione.Per esempiu, un purificatore d'aria cù una classificazione CADR di 300 cfm pò pulisce una stanza di 300 piedi quadrati assai più veloce di un purificatore d'aria cù una classificazione CADR di solu 200 cfm.

Area di stanza in piedi quadrati 100 200 300 400 500 600
CADR minimu in CFM 65 130 195 260 325 390

Fà a Scelta - Adatta à i vostri bisogni
Sapendu ciò chì avete bisognu in u vostru purificatore d'aria hè u fattore maiò per decide quale purificatore d'aria si adatta megliu à i vostri bisogni.


Tempu di Postu: Aug-09-2021