Invitu HK Spring Electronics Fair & Gifts & Premium Fair

Caru Cliente,

 

Semu piacè d'invità à e nostre duie prossime fiere in 2023 - HKTDC Hong Kong Spring Electronics Fair (Spring) è HKTDC Hong Kong Gifts & Premium Fair.

À a Fiera di l'elettronica di Hong Kong, mostreremu i nostri ultimi prudutti di purificatori d'aria cù disinni innovatori, tecnulugia avanzata di filtrazione d'aria è caratteristiche uniche cum'è aromaterapia è sistemi di ventilazione avanzati.I nostri prudutti sò ideali per creà un internu pulitu è ​​sanu è aghjunghje un toccu di lussu à ogni spaziu.

A HKTDC Hong Kong Gifts & Premium Fair hè un'altra opportunità eccitante per voi per spiegà a nostra gamma di purificatori d'aria chì facenu grandi rigali per i so amati, i culleghi o i clienti.Ci pudete truvà à u stand 5E-E36.

Semu ancu fieri di annunzià chì lanceremu un purificatore d'aria novu in u spettaculu.Stu purificatore d'aria di punta hè pensatu per migliurà a qualità di l'aria è creà una atmosfera còmoda per voi è a vostra famiglia o culleghi.

Vi dimu un cordiale benvenutu per visità a nostra mostra è amparà nantu à a nostra gamma di purificatori d'aria.Averete l'uppurtunità di amparà di più nantu à i nostri prudutti, chatte cù i nostri esperti, è scopre l'ultime tecnulugia in a purificazione di l'aria.

Aspittemu di vedevi quì !

 

Data è dettagli di u locu:

HKTDC Hong Kong Electronics Fair Spring 2023

Data: 12-15 aprile 2023

No. di cabina: 5E-D10

Indirizzu: HK Convention and Exhibition Center * Wan Chai

 

HKTDC Hong Kong Gifts & Premium Fair

2023 19 - 22/4/2023

No. di cabina: 5E-E36

Indirizzu: HK Convention and Exhibition Center * Wan Chai

 

Prudutti:

Purificatore d'aria da parete, purificatore d'aria Wifi, purificatore d'aria app, purificatore d'aria HEPA, purificatore d'aria à filtru HEPA, purificatore d'aria commerciale, serie Aroma, fragranza solida, ventilazione d'aria da parete...

 HK FAIR INVITATIONS

Sinceramente,

ADA Electrotech (Xiamen) Co., Ltd.


Tempu di Postu: 22-Mar-2023