Hè necessariu cumprà un purificatore d'aria di vittura?

Cù u sviluppu di l'industrii high-tech, a qualità di l'aria face grandi sfide.Certi prupietari di vitture pensanu chì ùn anu micca bisognu di curaqualità di l'aria in vittura.Ma a verità ùn hè micca cum'è l'imaginavanu.Avemu bisognu di attentu à l'aria in a vittura.Questu hè impurtante.

rossu (1)

I purificatori d'aria funzionanu veramente?Questa hè una quistione chì certi persone spessu dumandanu.Pudemu amparà assai nantu à i purificatori d'aria da e nutizie, TV è certi esperti.Ma diverse persone anu opinioni diffirenti. Se sapete cumu funziona i purificatori di l'aria, allora deve sapè chì i purificatori d'aria funzionanu veramente.

Pudemu sapè chì a maiò parte di i purificatori d'aria sò cumposti da fan, mutori è filtri.U principiu di funziunamentu di u purificatore d'aria, in termini simplici, hè chì u mutore, u fan è u sistema di duct di l'aria in a macchina circula l'aria interna, è l'aria passa per u filtru per sguassà o adsorbe diversi contaminanti gasosi è solidi.

rossu (2)

I purificatori d'aria ùn sò micca solu usati in casa, ma ancu in vitture.Perchè a qualità di l'aria in a vittura hè ancu assai impurtante.U purificatore di l'aria di l'auto hè aduprata apposta per purificà PM2.5, gasi tossichi è dannosi (formaldeide, TVOC, etc.), odori, batteri è virus in l'aria in a vittura.

rossu (3)

Ci sò trè tippi diPurificatori d'aria per auto AIRDOW, chì sò i purificatori di l'aria di l'auto di filtru, i purificatori d'aria di l'auto di cullettore di polvera elettrostatica, èpurificatori d'aria di vittura d'ozonu.

1.Filtre i purificatori d'aria di e vittureAduprate diversi filtri per filtrà è purificà l'aria.Puderà effittivamenti purificà a polvera, a formaldeide è altre sustanzi dannusu in a vittura.Filtri di carbone attivatu cumunimenti usati, filtri HEPA, etc.
2.Purificatori d'aria di vittura elettrostaticaAduprate l'electricità statica d'alta tensione per carica a materia particulata, è poi l'adsorbe nantu à u pianu di rimozione di polvera caricata.
3. Perchè l'ozonu hà un bonu effettu bactericidal, pò sguassà i microorganisimi cum'è i batteri in l'aria.Ma deve esse nutatu chì deve esse usatu quandu ùn ci hè nimu in a vittura.Prestate più attenzione à a cuncentrazione d'ozone in a vittura.Se a cuncentrazione supera u standard, causarà danni à a salute umana.

Vulete sapè di più, cliccatequì!

Raccomandazione

Purificatore d'Aria di Vettura di Energia Solare per i veiculi alimentati da u sole

Purificatore d'aria di vittura cun sistema di filtrazione HEPA True H13 Efficienza di 99,97%.

U purificatore d'aria ionicu portatile per a stanza di a vittura rimuove l'odori di polvere

Purificatore d'aria di l'Ozone Car per i veiculi cù filtru HEPA


Tempu di Postu: Sep-07-2022