Purificatore d'aria UV VS Purificatore d'aria HEPA

Purificatore di disfezzione di l'aria

 

Un studiu recente hà truvatu chì a luce UVC luntanu pò tumbà u 99.9% di i coronavirus in l'aria in 25 minuti. L'autori credi chì a luce UV di dosi bassu pò esse un modu efficace per riduce u risicu di trasmissione di coronavirus in i lochi publichi.

Purificatori d'aria pò migliurà efficacemente a qualità di l'aria interna.Ci sò sfarenti tippi di sceglie, quelli chì utilizanu a luce UV per catturà è distrugge i virus è i batteri presenti in l'aria.

Tuttavia, l'Agenzia di Proteczione Ambientale (cortu cum'è EPA) dice chì certi purificatori d'aria UV emettenu gasu d'ozonu.Questu pò causà difficultà di respirazione, in particulare in e persone cun asma.

Purificatore di disfezione di l'aria 3 

Questu articulu discute ciò chì aPurificatore d'aria UV hè è s'ellu pò furnisce in modu efficace un ambiente domesticu più pulitu.Esplora ancu alcuni purificatori d'aria HEPA chì a ghjente puderia cunsiderà cumprà.

I purificatori d'aria UV sò dispusitivi chì utilizanu a tecnulugia ultravioletta per catturà l'aria è passà per un filtru.L'aria poi passa per una piccula camera interna, induve hè esposta à a luce UV-C.Certi purificatori d'aria poi filtranu l'aria di novu prima di liberà torna in a stanza.

Una rivista sistematica di u 2021 suggerisce chì i purificatori d'aria UV chì utilizanu ancu filtri HEPA ponu esse efficaci à caccià i batteri da l'aria.Tuttavia, i circadori anu ancu nutatu chì ùn ci era abbastanza evidenza per investigà se a luce UV è i purificatori di l'aria HEPA puderanu prutege contra e malatie respiratorie.

L'Agenzia di Proteczione Ambientale (EPA) dice chì a ghjente ùn deve micca cumprà purificatori d'aria chì emettenu ozone. Questi ponu include purificatori di l'aria UV, precipitatori elettrostatici, ionizatori è purificatori d'aria di plasma.
       

L'ozonu hè un gasu incolore chì si trova in modu naturali in l'atmosfera di a Terra è prutegge a ghjente da i raggi ultraviolet dannosi di u sole. Tuttavia, l'inquinanti di l'aria è e reazzioni chimichi ponu ancu pruvucà l'ozone à furmà in terra.
   Purificatore di disfezione di l'aria 2   

U Gruppu di Travagliu Ambientale ricumanda chì e persone utilizanuariapurificatori cù filtri HEPA perchè ùn cuntenenu micca ozone. Eliminanu particeddi cum'è muffa, polline, batteri è virus da l'aria.

Mentre i purificatori di l'aria UV operanu generalmente in silenziu è ponu esse efficaci à caccià i batteri da l'aria se l'utilizanu cù filtri HEPA, sti dispusitivi emettenu ozone.

Inoltre, à u cuntrariu di i filtri HEPA, i purificatori di l'aria UV ùn sò micca efficaci à caccià i VOC o altri gasi da l'aria. L'EPA ricumanda l'acquistu di l'equipaggiu chì usa HEPA è filtri di carbone per sguassà VOC, gasi è odori da l'aria.

L'EPA ricumanda di cumprà un purificatore d'aria chì utilizeghja un filtru HEPA invece di un purificatore d'aria UV.Tuttavia, vi pudia sceglie airdow air cleaners UV, chì passanu a certificazione di CARB, UL, CUL.L'emissione di l'ozonu hè in u standard di sicurezza.U purificatore d'aria Airdow hè fiduciale per cumprà.Furnemu u serviziu OEM ODM dapoi u 1997, chì hà digià 25 anni da allora.

 Purificatore di disfezzione di l'aria 1

Quì vogliu suggerisce u nostru mudelluKJ600/KJ700 .Stu dispusitivu hè adattatu per stanze finu à 375sqft (piedi quadrati).Stu purificatore d'aria hà un filtru di carbone attivatu è un sistema di filtrazione in trè fasi per a rimozione di l'odore di luce. U filtru HEPA pò sguassà finu à u 99,97% di e particelle in l'aria.

Stu purificatore d'aria vene cun un sistema di ingressu d'aria à 360 gradi, riduce i VOC è l'odori di casa prisenti in l'aria da l'animali, u fumu è a cucina.A ghjente pò sceglie trà i modi automaticu, eco è di sonnu quandu utilizate stu purificatore d'aria.Airdow ricumanda chì a ghjente u mette in camere, salotti è sotano.
A ghjente pò sceglie filtri persunalizati chì si adattanu à i so bisogni, cum'è filtri allergii di l'animali o filtri deodoranti.U prefiltru lavabile pò esse persunalizatu secondu i vostri bisogni.

Airdow hè una fabbrica di purificatori d'aria in casa, fornitore di purificatori d'aria di vittura, fabricatore di purificatori d'aria di filtri Hepa, prufessiunale in furnisce u serviziu OEM ODM cù un strettu sistema di cuntrollu di qualità, scava in ingegneri innovatori di R&D.Cuntattateci avà!

In a situazione di l'epidemie, l'EPA nota chì i purificatori d'aria è i filtri HVAC (o riscaldamentu, ventilazione è climatizazione) ponu aiutà à riduce l'inquinanti di l'aria, ma ùn deve micca esse l'unicu strumenti per prutege a ghjente da u virus.
L'agenzia ricumanda ancu chì l'individui portanu maschere è praticà a distanza sociale in più di l'usu sistemi di filtrazione di l'aria.

 

Purificatore d'aria di pavimentu HEPA 2022 Novu mudellu True Hepa Cadr 600m3h

Purificatore d'Aria di Casa 2021 Vendita Calda Novu Modellu Cù True Filtru Hepa

Purificatore d'aria di vittura USB Mini Ionizer Carica di portu USB Filtru Hepa


Tempu di Post: 14-May-2022