Modi per prevene a contaminazione di l'aria interna

02

Modi per prevene a contaminazione di l'aria interna

In u vaghjimu è l'inguernu, quandu a circulazione di l'aria interna diminuite, hè urgente per migliurà l'ambienti interni è a qualità di l'aria interna.

Parechje persone puderanu agisce per prevene a contaminazione di l'aria interna.Eccu alcuni casi:

Casu 1: Prima di trasfiriri, truvà una urganisazione prufessiunale porta à porta a rilevazione di formaldehyde è altri pollutants, è assicuratevi chì a casa hè in un statu qualificatu per spustà.

Casu 2: Per assicurà chì l'ambienti di l'aria in a casa hè in un statu sanu, anu da cumprà diversi strumenti di pulizia è liquidi basati in diversi batteri, diverse zone.

Casu 3: Trasforma a vostra casa in un giardinu botanicu per cultivà arburi, fiori è altre piante è per ottene l'aria fresca.

In più di e misure protettive sopra, a finestra aperta hè a scelta chì parechje persone sceglienu.In ogni casu, a qualità di l'aria esterna in l'invernu ùn hè micca ottimista, hè difficiule di effettuà a purificazione.D’altronde, d’inguernu, quale ose apre una finestra ?

Ci sò, sicuru, alcune misure parenu esse affidabili.Dopu à a pandemia, per esempiu, l'usu di l'alcohol è i disinfettanti clorurati hè diventatu un modu populari per pulizziari è purificà e case.

In generale, a contaminazione di l'aria hè un prucessu cuntinuu.In generale, i cunsiglii è i pirate di sopra, ci hè una varietà di metudi: ventilazione di a finestra, pulizia di disinfezione, purificazione di e piante.Tuttavia, ùn ponu esse sustinutu è purificazione efficace di l'aria interna.

Per purificare l'aria, hè assai impurtante avè un dispositivu di purificazione prufessiunale -purificatore d'aria, chì hè natu per purificà l'aria.Hè senza dubbitu una scelta più affidabile è sicura cumparatu cù e misure di purificazione sopra,

03

Trè cunsiglii mentre sceglite u purificatore d'aria

Allora, ci sò tanti purificatori d'aria nantu à u mercatu, cumu sceglie ?Avemu sceltu i seguenti trè criteri di selezzione:

Cunsiglii 1. Brand: In generale, hè megliu di sceglie marche chì spicializanupurificatori d'aria.Sò boni à a purificazione di l'aire è più prufessiunali è affidabili di e marche elettriche multicategorie chì sò "a mità di a linea".

Airdow hè una marca di punta specializata in a fabricazione di purificatori d'aria da u 1997 chì pudete fidà.Avemu una propria squadra di ricerca di squadra è ponu risponde à i bisogni di i clienti.

szxrdf (2)

Tips 2. Funzioni: Prima di tuttu, clarify u vostru propriu bisogni, è e funzioni core di upurificatore d'ariaduverebbe risponde à i bisogni reali.Per esempiu, vulemu cumprà un purificatore chì pò risolve una varietà di contaminanti interni basati nantu à l'alta incidenza di i germi in u vaghjimu è l'invernu, cusì ci focalizemu nantu à a sterilizazione interna.

szxrdf (3)

Tips 3. Effettu praticu: verificate utecnulugia di purificazione di l'aria è verificate i dati di prova per vede s'ellu pò purificà in modu efficace l'aria in casa.

Airdow hà u so propiu laboratoriu per pruvà u CADR, chì hè a tarifa di consegna d'aria pulita.Pruvaremu quandu sviluppemu un novu mudellu di purificatore d'aria, u testemu quandu verificate l'ingressu di materiale è u testemu prima di u risultatu di u purificatore d'aria.Avemu cura di u rendiment di u purificatore d'aria chì u cunsumadore importa.

szxrdf (1)


Tempu di post: 26-May-2022