Indonesia Burning Practice Make Haze, Air Purifier Aiuta

Da BBC News Indonesia Haze: Perchè e fureste continuanu à brusgià?Publicatu u 16 di settembre di u 2019

Pratica di Burning Indonesia Mak1

Quasi ogni annu, Parechje parti di l'Indonesia brusgianu.Una nebbia fumosa copre a regione di l'Asia Sudueste - signalendu u ritornu di l'incendii forestali in Indonesia.

Per parechji in questa regione, u celu grisgiu è un odore acre persistente ùn sò micca scunnisciuti.

Ma chì provoca questi incendi - è perchè e fureste di l'Indonesia brusgianu ogni annu ?

Chì hè a causa di a nebbia?

Sicondu l'agenza naziunale di disastru in Indonesia, ci sò stati 328 724 ettari di terra brusgiati quist'annu da ghjennaghju à aostu solu.

A brucia di solitu culmina da lugliu à uttrovi durante a stagione secca di l'Indonesia.

Parechji agricultori prufittà di e cundizioni per sguassà a vegetazione per l'oliu di palma, a polpa è e piantazioni di carta cù u metudu di slash-and-burn.

Spessu giranu fora di cuntrollu è si sparghjenu in zoni boscati prutetti.

Pratica di Burning Indonesia Mak2

U prublema s'hè acceleratu in l'ultimi anni cum'è più terreni sò stati sbulicati per l'espansione di piantazioni per u cummerciu lucrativu di l'oliu di palma.

A terra brusgiata diventa ancu più secca, chì face più prubabile di chjappà u focu a prossima volta chì ci sò sbulicati slash-and-burn.

A brusgiata provoca a contaminazione di l'aria

A nebbia di solitu misura centinaie di chilometri à traversu.S'hè spargugliatu in Malesia, Singapore, u sudu di Tailanda è Filippine, causendu un deterioramentu significativu in a qualità di l'aria.In Malesia, centinaie di scole sò state custrette à chjude dopu chì a nebbia hà righjuntu "livelli assai malsani" di 208 nantu à l'Indice di Pollutanti di l'Air (API) in parechji distretti.In u 2015, u livellu di PSI in Singapore era à 341 - e scole sò state custrette à chjude è parechje catene di fast-food suspendenu i so servizii di consegna.In i dui indici, una lettura sopra 100 hè classificata cum'è malsana è qualcosa sopra à 300 hè periculosa.Parechji in Singapore portanu maschere speciali per cumbatte a nebbia.Ma hè in Indonesia induve l'impattu hè più sentitu.In Palangkaraya, a capitale di u centru di Kalimantan, l'Indice di Qualità di l'Air (AQI) hà righjuntu u 2000 dumenica, secondu Greenpeace Indonesia.Qualchese trà 301-500 hè cunsideratu periculosu.

Pratica di Burning Indonesia Mak3

"Ùn aghju micca apertu e finestre è e porte per duie settimane", disse Lilis Alice, un altru residente."A matina, hè bughju. S'ellu sò in casa, aghju da accende e luci. Hè cusì scuru ".

Pratica di Burning Indonesia Mak4

Haze Provoca danni à a salute

In più di l'irritazione di e vie respiratorie è di l'ochji, i contaminanti in a nebbia pò causà gravi danni à a salute à longu andà.L'indici utilizati per misurà a qualità di l'aria in a regione generalmente misuranu a materia particulata (PM10), a materia particulata fine (PM2.5), u diossidu di zolfo, u monossidu di carbonu, u diossidu di nitrogenu è l'ozone.PM2.5 hè cunsideratu u più periculosu postu chì pò entre più profonda in i pulmoni.Hè stata assuciata cù a causa di malatie respiratorii è danni pulmonari.

Tuttavia, hè difficiule di piantà di brusgià

A tecnica di slash-and-burn impiegata da parechji in a regione hè senza dubbitu u modu più faciule per l'agricultori di sbulicà a so terra è li aiuta à sbarazzarsi di qualsiasi malatia chì pò avè affettatu i so culturi.

Ma ùn sò micca solu i picculi agricultori à u travagliu quì.

Pratica di Burning Indonesia Mak5

I piantazioni d'oliu di palma sò assai soldi in Indonesia.Parechji di questi incendi sò iniziati da e grande corporazioni chì volenu plantà piantazioni di palme d'oliu.L'Indonesia hè u più grande pruduttore di l'oliu di palma in u mondu è a dumanda di a materia prima hè in crescita.Questu significa chì ci hè bisognu di terra extra per i piantazioni di l'oliu di palma.Alcune di e grandi corporazioni accusate di incendi illegale anu investitori malesi è singapurani.Slash-and-burn hè illegale in Indonesia, ma hè statu permessu di cuntinuà per anni.Questu hè un prublema.Sutta sta situazione, a ghjente hà bisognu di purificatore d'aria per aiutà l'aria pulita, caccià u fumu, a polvera, PM2.5.Quì ricumandemu alcuni di i nostri purificatori d'aria per l'eliminazione di u fumu, chì ponu efficacimente sguassà fumu, particelle, odori.Per piacè verificate quì sottu i ligami di i prudutti di u purificatore d'aria:

Purificatore d'aria per i fumatori d'uffiziu Zona di fumatori Filtra rapidamente u fumu

Purificatore d'Aria Vendor di fabricazione H13 H14 Purificatore HEPA Kill Bacteria

Purificatore d'aria elettrostaticu ESP cù filtru permanente lavabile furnitu in fabbrica

Airdow hè un venditore prufessiunale di fabricazione di purificatori d'aria da 1997. Cù 25 anni di sperienza, airdow hà una catena di furnimentu di materia prima sofisticata chì vi pò assicurà u prezzu competitivu.Airdow passa l'auditu di fabbrica di Home Depot, l'auditu di fabbrica Electrolux, l'auditu di fabbrica Grainger, chì pudete fidà.Airdow hà un sistema di cuntrollu di qualità cumpletu, cumpresu IQC, PQC, OQC, chì facenu ottene u pruduttu di bona qualità.

Cerchi una fabbrica di purificatori d'aria?Semu quì.Lasciaci un missaghju!

Pratica di Burning Indonesia Mak6

 


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022